bangkok - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Geert Linden - WaarBenJij.nu bangkok - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Geert Linden - WaarBenJij.nu

bangkok

Blijf op de hoogte en volg Geert

26 Februari 2013 | Vietnam, Phú Mỹ

hallo allemaal even een snel bericht van de thaise zee
wij zijn op weg naar bangkok en zijn daar morgenochtend om 700 uur.
we hebben vandaag een hele vaardag eerst uitslapen en brunchen en dan in het zwembad.
Het is zeer warm 34 gr. maar nog wel uit te houden.
veel liefs allemaal we houden het goed uit en genieten elke dag
doei.

• 26 Februari 2013 - 18:26

Sabine:

Lekker genieten dus! groot gelijk, heb je lekker wat baantjes kunnen trekken hihihi een daagje ontspannen was vast welkom. veel plezier!

Vandaag verstoppertje gespeelt maar Tijgertje gelukkig weer kunnen vinden haha

Veel liefs ons xxx

• 26 Februari 2013 - 18:33

A3 En Jose:

Goed om te horen dat jullie een keer lekker kunnen uitslapen dat betekend dat jullie het lekker druk hebben met dingen te zien
    Maar hoe is het eten daar daar hebben wij nog niets van gehoord en ik ben wel benieuwd hoe ma het eten vind
    Groetjes en veel plezier kus van ons