singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Linden - WaarBenJij.nu singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Linden - WaarBenJij.nu

singapore

Door: geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

02 Maart 2013 | Singapore, Singapore

hallo allemaal wij zijn in de haven van onze eindbestemming singapore het is 35 gr.wel weer iets te warm maar vooruit maar.
Het zweet loopt aan alle kanten mijn bilnaad in zeer hoge luchtvochtigheid is het hier.
An is met haar kuurtje begonnen daar voelt ze zich beter bij.
we zijn de stad al ingeweest even eten aan boord en dan gaan we weer de stad in .we moeten morgen om 8.00 met en excursie mee singapore verkennen daarna worden we gedropt op het vliegveld en de koffers inchekken zodat we weer met de metro terug kunnen de stad in we vliegen pas plaatselijke tijd op zondag 23.50 bij jullie is het dan nog 7 uur vroeger.
alles is verder goed jammer dat het eind in zicht is maar vooruit maar en nog een lange vlucht voor de boeg een zeer lange dag wordt het want we staan al om 6.00 op om te gaan ontbijten.
komen maandag ochtend om 8.00 aan op schiphol dan via van de valk naar huis.
groetjes van ons allemaal.

doei.

• 02 Maart 2013 - 13:38

Sabine:

geniet van jullie laatste uitstapje en een rustige veilige vlucht toegewenst. tot snel!

liefs ons x

• 02 Maart 2013 - 13:51

Adrie En José :

Geniet nog van jullie laatste dag! Tot snel.

Kus Adrie en José

• 02 Maart 2013 - 16:56

Joke Vrauwdeunt:

Houi An en Geert fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Geniet nog even van de warmte want hier is het nog steeds koud. Ik wens julluie een goeie terug reis en tot volgende week!! gr. Joke